Ben ilk 5 aya kadar oraya gittim. Tatlı bir doktor kendisi. Riskli bir gebelikti benimki sürekli kanamam oldu. 2 li test yaptırdım orda kanamam olduğu için riskli çıkacağını söylemişti bana öyle de çıktı ama yine de yaptı testi bi o yönden huzursuz oldum bir de doğum ücreti o zamanlar 10 binden başlıyor dedi baba butcem el vermediği için bıraktım. Camlica erdem de adalet hocaya gidiyorum. Doğumu da orda yapicam ilgili bir doktor tavsiye ederim. Zeynep hoca da iyiydi. Bi şikayetim olmadi kendisinden.