Busragurkan2712 genelde aynı hastanede yaptırın diyorlar ama bence farketmiyor. Ben ilk testlerimi başka bir hastanede yaptırmıştım bana sağlıksız gebelik dediler moralim çok bozulmuştu ben de hastanemi değiştirdim. İçinizi ferah tutun birkaç gün daha bekleyip yeniden kan verin. Allah gönlünüze göre versin ☺️