Kocaeli anneleri kacinci haftadasiniz? Hqngi doktora gidiyorsunuz?
Deryakzml ben gebze yüzyıla gidiyorum ceyhun ateşe 31 haftalığız🤗
Deryakzml 19+ yım bende ☺️ Yüzyıl Şafak beye gidiyorum ☺️☺️
Deryakzml 27. hafta. Akademi Nuri bey
Deryakzml 32+3 olduk çok şükür 🙌
Bugün 8 haftalık olduk🤗 Mutlukent merkez prime gidiyorum
25+2 haftalığım gebze merkez prime hastanesinde Ali sertaç Batıoğlu ‘na gidiyorum
39 haftalığım izmit Atakent cihan Hastanesi’ne Mehmet Müezzinoğlu ya gidiyorum 😇
17+2 🥰 medicalpark kocaeli funda salihoğlu saricaliya gidiyorum
33+4 körfez Marmara hastanesi İsmail Yılmaz’a gidiyorum 👋👋
11+5 Gebze merkez hastanesi Pelin hanım 💞💞