balbebek412 esmer3 bende natura serisini aldim. Soyledikleri tarihte teslim ettiler,2 yila yakindir kullaniyorum cok memnunum bi sorun olmadi simdiye kadar.
1Hanzadehanim esmer3 kızıma genç odası aldım mağazadan aldım ama belirttikleri tarihte geldiler 1 hafta sonra çok kısa sürede geldi
esmer3 BabyLoveeee hangi beşiği almıştınız? Ben yatak hediyeli olan mini beşik olarak geçeni sipariş verdim ama doğum tarihiyle ucu ucuna yetişiyor tereddüt ettim internetteki şikayetkeri görünce?
esmer3 inci_bebek06 ya bennde yatak hediyeli olanı onlinedan sipariş verdim çok tereddütte kaldım doğuma 1 ay kaldı ama erken doğum olabilir teslimat da 1 ay sonrası gösteriyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
esmer3 1Hanzadehanim yaa bana 1 ay sonrasına tarih verdiler çok geç oluyor ama sorunsuz gelsinnxe inşallah 🤦🏻♀️
okuyor esmer3 ben de aldım. Romantica beşik. Söyledikleri tarihte geldi. Sakarya. Bir sorun yaşamadık.
BabyLoveeee Medine46 bana bir ay içerisinde teslimat dediler ben erken olmaması için iki ay sonraya tarih verdim direk o tarihte geldi
Ikicocukluana esmer3 kardeşim aldı zor bela 20 gün diye ikna etmiş 1.5 ay demişler bende oğluma oda takımı aldım neredeyse 2 ay geçiyor Aralık sonu aldık martın 4 üne teslim tarihi verdiler
esmer3 Ikicocukluana ya bende direttim ama daha erkene çekmediler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ inş bebek doğmadan elimizde olur
Ikicocukluana esmer3 valla biz numara bile yaptık gider başka yerden alırız diye müdüre kadar sordular ama yok yani Nuh dediler peygamber demediler 😅