Ggamz Haftada benim 37 cm doktor normal aslında ama ölçümden kaynaklı bir tık daha az görünmüş olabilir dedi
Kelebekk-0307 Ggamz ben 29 oldum henüz doktora gitmedim ama 25+0 da 37 cm demisti doktorum. Benimki önde gidiyordu ama ondan belki de.
Betuss23 Ggamz benim 27. Hafta da 34dü boyu kafama takıyorum küçük mü acaba diye suan 29 haftamızdayız 31 de kontrolümüz 🤦♀️ Heyecanla beklemekteyim
gldn065807 Ggamz 29+5 deyim bugün baktı 41 cm mis minnoşum çok takma bazen ölçümler yanlış oluyor kiloda boyda da
OsmanEge_12 Ben her sorduğumda öelçemiyorum diyor kiloyu söylüyor boyu söylemiyor 33 haftalığız daha bilmiyorum
_edaa 29+3te 41 cm demişti bugün gittim ama boyu söylemedi ben de sormayı unuttum çokta önemli değil bizim için boy demişti doktorum bana. Gelişimde sıkıntı yoksa boya takılmıyorlarmış
Ggamz _edaa inşallah o zaman bende sorun yapmıyım çünkü ölçümdende kaynaklı olablir dedi çok sorun DEĞİL dedi
OsmanEge_12 Ggamz toplu duruyor ölçemem diyor her sorduğumda bende çok merak ediyorum doğunca öğrencem galiba
Busraferdi7 31+5 te oğlumun boyu 42 cm idi şimdi 35+2 olduk haftaya kontrolüm var bakalım ne durumda minik bebeğim 💙
_edaa Ggamz yok yok sorun yapılacak bişey değilmiş hatta bize verilen ultrason kağıtlarında boyu yazmıyolarmış bile, önemi yok dedi doktorum bana 🌸 sağlıkla gelsin bebişler♥️
Busraferdi7 Ggamz Sorun yapılacak birşey yok cihazlardan fark bile edebilir sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah canım benim 🥰🥰💙