Kızlar selam bebeklerim ikizdi birinin kesesi boş birisinin kalp atısını duydum dün doktorum boş olan kese kaybolur dedi kanama belki olur belki olmaz dedi ve dün gece kanamam geldi hemen doktorumu aradım hastaneye gittim sağ ve soldan iğne vuruldum serum bağladılar 2 3 saat kanama durdu suan az az da olsa geliyor böyle yasayan varmı cok korkuyorum diğer bebeğime bisey olucak diye 😔