YAkyol aynen canım ben de hiç kabızlık yaşamadım. 34. Haftamda tuvalete gittiğimde afedersiniz büyük abdesti yaptığım zaman kanamam oluyodu ama ben rahimden geliyo sanıyodum. Bugün düşündüm de meğersem bundan dolayı olmuş ve çözümü nedir çok merak ediyorum