Selam kızlar daha kan sonucun cıkmadı ama nt kaç cıkmıstı sizlerde
-gozde34- 3′ün üstü riskli 3′ün alti olmali
Nazlimom benım ultrasonda nt yi ölçtügünde 1.5 dedi ama iyi mi