Ben iki hafta once yaptirdim. Gece saat 12den sonra birsey yememek lazim ve sabah erken doktora gidin toplam 3 defa kan alacaklar, ilk defa mesela 9:30, bundan hemen sonra bi icecek verecekler sana bunu 10dk icinde bitmek zorundasin baska birsey yiyemezsin, sonra saat 10:30 yine kan alacaklar ve sonra saat 11:30 son defa kan alacaklar. Son kan aldiktan sonra ancak birsey icip ve yiyebilirsiniz. Ogleden sonra gittim sonuc almaya iyi cikti cok sukur.