Tugbabuke çok fark var canım...Davranışlarında bile fark var...İstanbulda böyle...Örneğin;Zeynep Kamile gittiğinizde doktoruda hemşireside kaba,saba doğum yaptığınıza pişman olursunuz...Muamele 0 ın altında...Özel hastanede ise kendinizi prenses gibi hissettirirler parasına bakmayın derim iyi bir özel hastane tercih edin...Hamilelik psikolojisi mühim ve sağlam tutmak gerekli