40+6 yız şuan, covid olduğum için doğuma alınamıyorum, Salı günü karantinam bitiyor ve bebeğim 41+3 olmuş olacak çok tedirginim kakasını yapar, suyu azalır mı diye çünkü öyle bir durumdayız ki ne kontrole gidebiliyoruz ne de sezaryene girebiliyoruz. Son hafta bizi yakaladı bu hastalık Allah kimseye yaşatmasın çok zor.