Mrvsmt2502 ebru0408 canım çayla hiç aram yok kahvaltılarda yarım bardak falan içiyorum canım çekince filtre kahve ya da az sütlü granül kahve içiyorum. Nescafe nprmal insan için bile zararlı türk kahvesi ya da işlem görmemiş kahve içmeni öneririm
SayeMom ebru0408 çay normal 4-5 bardak nescafe canım istediği zaman oda ayda 2 kez falan öyle kasmadım hiç
ezgi0901 ebru0408 doktor bana günde 2 bardak çay, 1 fincan kahve serbest demişti, ama ben hergün içmiyorum denk gelince içiyorum, çayı da 2 den fazla içiyorumdur ama çok çok açık içiyorum baya su gibi😂
papatya_35 ebru0408 Doktorum bana 1-2 bardak çay 1-2 fincan Türk kahvesi içebileceğimi söyledi. Ama nescafeden kesinlikle uzak durmamı hatta doğumdan sonra bile tüketmemem gerektiğini söylemişti. Ben bazen 1 bazen 2 fincan Türk kahvesi içiyorum çayda aynı şekilde bazen 1 bazen 2 bazende hiç içmiyorum içtiğimde de çok çok açık içiyorum:)
BirPatiSever Ay bitene kadar hiç tüketmedim. 4. Aydan sonra yavaş yavaş çay içmeye başladım ama nescafe hala içmiyorum. Çok sevdiğim halde. Sigarayı hatırlatacak diye korkuyorum sanırım 🙄
-gozde34- Bende günde en fazla 3 bardak çay içiyorum bazen arada türk kahvesi cekiyor canım nadir de olsa içiyorum
-gozde34- Tabi kafein sadece çay ve kahvede yok çikolatada oldugu için onuda fazla yememeye çalışmak lazım😅
Ayazinannesii Valla ben kahvaltıda en az 3 bardak gece yatmadan önce bişeyler atıştırıyorum o ara 2-3 bardak çay gidiyo çikolata zaten çok yiyorum kan şekerim düşüyo diye
EsengulC ebru0408 çay sabahkarı bi.iki bardak içiyorum bi de bazı akşamlar anneme gidince bi bardak nescafe hiç tüketmiyorum uzun zamandır çok fazla katkı maddesi var içinde türk kahvesi.içiyorum o da çok uykum olan günlerde ayılmak için