@merve1211 bencede mantıklı düşünmüşsünüz kısa bi süre kalmış zaten dediğiniz gibi il değişikliği vs yorucu olur . Rapor çok sorun olmuyo hamile olduğumuz için genellikle kurum çok sorgulamıyo o sorumluluğun altına girmek istemiyolar bence o yüzden insallah sizin de sorunsuz istediğiniz gibi olur 😊