Merhaba arkadaşlar. 37 haftalık hamileyim. Bu ikinci bebeğim olucak inşallah. Dün gece ani bi sancıyla uyandım. Sağ kasığıma bıçak battı sanki. Adet sancısının çok daha şiddetli hali gibiydi. Kalktım yürüdüm evde pilatese oturdum biraz ama hiç geçmedi. Süre tuttum ama 2 dakika süren sancılardı. Yani bi düzeni yoktu. Bazen 10 dk gelmiyordu bazende 2 dk arayla oluyordu. Düzensiz olduğu için ve su nişan gibi bi belirti görmediğim için eşimi uyandırmadım. Sizce doğum yakın olduğu için mi böyle sancım oldu. Gündüzde hafif adet sancısı gibi ağrım vr. Gece gibi şiddetli değil. İlk oğlumda kendi sancım olmadığı için nasıl bir sancıda hastaneye gitmem gerektiğini bilmiyorum. Yardımcı olabilirmisiniz