38+2 günlük hamileyim az önce kahverengi lekelenmem gelmeye başladı panik yaptım biraz gerginim ve korkuyorum. Doktoruma yazdım sancını bekle bebek hareketlerini takip et dedi kendisi izne çıkmış bunu duyunca daha çok panik oldum kızlar doğum hemen olur mu