gizzzy35 herhangi bir terslemesi vs olmadı ama samimi de bulamadım çünkü 2 muayenede toplasam 8 dakika konuşmuşuzdur. Bizden önceki hastalarıyla bir güzel konuşuyor gülüyor biz giriyoruz bize aynı davranışı göstermiyor o yüzden sevemedik açıkçası. Şimdi söylediğinizi de araştıracağım sağolun