Merhabalar sezeryandan sonra karına bastırma olayı varmış pis kan çıksın diye benim ilk sezeryanda hiç böyle birşey olmadı çok kötü diyorlar yeni bir uygulamamı herkese mi yapılıyor acaba banada mı yapacaklar?? Zaten doğum korkusu sardı birde bunu düşüneceğim 🤷♀️