hlyagl Kızlar benim gibi bekleyen var mı normal doğum ama bu kız gelmiyor 40 hafta olunca doktora gitmem gerekiyor mu
Ayse_humeyra hlyagl ben 40+0ım haftaya cuma yatışım olacak. Normal bekliyoruz biz de bakalım inşallah açılmam olur
Haticeey hlyagl 40 a kadar bekledi benim kızım da tam o gün kontrole gidip suniyle başlatacaktı ama o gece kendi sancım tuttu gittim yinede azda olsa suni aldım kızıma kavuştum ve bugün 1 ay 23 günlük oldu bile🤗🥰
Esrayilmaz89_84 hlyagl valla benimde bugün 39+5 oldu eğer pazartesi ye kadar doğmazsa pazartesi çağırdı dr