Mamiko_2020 https://imgyukle.com/i/om6GGA https://imgyukle.com/i/om6B7U https://imgyukle.com/i/om6s2o https://imgyukle.com/i/om6DIH Kızlar örtü üstünde olanlar ilk dakikalarda çıkan test,sonraki iki test aynı ama 20 dk sonra çektiğim testler yani ilk o pembelik yok ama gözle görünen bir çizgi var.Bu erken gebelik testinin yanılma payı var mıdır.
AliSilan Sanki hafif bir çizgi var bence kaset olanından yapın erken testler ona göre daha hafif çıkarıyor varsa gebelik .
Mamiko_2020 AliSilan tuhaf bi döngüm oldu ona rağmen içime gebelik doğuyordu,normalde bi kızım var planlı değildi ama bilmiyorumda böyle çıkınca şaşırdım.Çok haklısınız çok teşekkür ederim olmadı pzartesi direk kan vericem
zeeynepp19 Mamiko_2020 o zaman bekle biraz daha çünkü ben aynı testten kullandım 3 gün geçtiğinde iki çizgi direk ve koyu olarak çıkmıştı Rabbim gönlüne göre versin inşallah🙏🏻🌸
ays11 Bence bekleyin siz yani adet gecikmesinden 1 gün sonra da olabiliyor olmuyorda geç döllenme de olabilir 10 gün sonrada çıkabilir yani dert etmeyin varsa zaten elbet çıkar hayırlısı olsun olsun inşallah:)
ays11 Gerçekten çok fazla baktıkça sanki beyin otomatik olarak hayali gerçekleştiriyor gibi oluyor bende ilk hamileliğimde yaşamıştım 🤗
Mamiko_2020 ays11 20 aylık bi kızım var çok şükür,zaten planlı bir şey değildi böyle görünce ben mi yanılıyorum diye bi sizlerle paylaşmak istedim 😊