seyy06 En son 1 hafta önce ultrason muayenesinde bebeğim 3100 gram demişti doktor, 1 hafta sonra doğum yaptım 2700 çıktı. Bu cihazlar bu kadar farkettiriyor mu ya çok zayıf😏
Sermec27 seyy06 normal bence kaç haftalık doğdu benim oğlum 38+1 de 3080 doğdu 38te 1 gün öncesinde kontrol vardı 3450 gözüküyordu 400 gr az doğdu yani 400 500 eksi ya da artı doğabiliyor
burakveannesi seyy06 farkettiypr canım usg yanılma payı yüksek birde dogdugunda şişlik iniyor en az 300 gram farkettiriyor şişlik insede
seyy06 Sermec27 38+4 de doğdu, 100-200 gram oynar diye bekliyordum ama 400 gram oynayınca şaşırdım baya
Lulikli seyy06 normal canım arkadaşıma 3300 küsür demişlerdi özelde, doğumdan önce acile gitti 3650 dediler. Kız bi doğurdu özelde bebek 3065 😅 ödemi de verince kaldı 2800 😅
Parla seyy06 bence doktorla alakalı yani ölçümü iyi yapamamıştır. Bana 3.040 gr demişti aynı gün erken doğum yaptım 3.010 gr doğdu.
Esra3890 seyy06 normal canım olabiliyor öyle cihazlarda farklar oluyor benim 3200 dediler 3600 doğmuştu oğlum sağlıklı olsunda boşver kiloyu önemli değil zamanla alır toparlanır
Cicek08 seyy06 ay az söylenip doğduğunda çok çıkanları duydum da 400 gram eksik olan bilmiyordum Benim bebeğim zaten kilosu az 2650. Bir de doğduğunda daha az çıkarsa 😳 39+4 deyim her an doğabilir yani. Sağlıklı olsunlar da inşallah ne yapalım 😳
seyy06 Cicek08 evet sağlıklı olsun da gerisi önemli değil, bende belki eksik olabilir diye bekliyordum ama 400 gram eksik de beklemiyordum
Mimik seyy06 Allah bagislasin saglicakla 🥰 400 grm sapmalarin normal oldugunu soyluyor doktorlar… Cihazlarin yanilma payi var elbette…
cerenmina seyy06 olabiliyormuş benim doktorum hep soyler 300-400 gram eksik ya da fazla olabilir diye..