Senemg Arkadaşlar canı sürekli ekşi isteyen var mı gebe kalmadan önce Tatlıda yiyordum şimdi ise ekşi deli gibi ekşi istiyorum yiyorum bir zararı dokunur mu ?
bebisimbenmmm Senemg olmaz inşallah yaa ben o zamanlar deli gibi limon yiyordum erik mevsimiydi erik poşetlerle biseu olmaz inşallah
Ozgeggrcn Senemg 37+3 deyim hamileliğin başından beri ekşi tükettim çok şükür hiç ters bi durum söz konusu değil canımm
YAkyol Senemg deli gibi erik yedim olmadi cok sukur ve oglum olacak ye eksiyi dogur ayseyi yalanmis 😄
Senemg Ozgeggrcn cinsiyeti ne oldu peki hani rivayetler vardır ya ekşi yiyince kız tatlı yiyince erkek olur diye gerçek mi böyle şeyler ?
Mutlulugum Senemg Aynen yazarken benimde canim cekti😻 Ben bol tuzlu yedim tatlidan tiksinmistim ve oglum oluyor🙏🏽💙
Bellini Senemg bende hep ekşi ve acı yedim hiç bir zararı yok hatta tatlıdan tiksiniyorum😖Bebişim oğlan, ye ekşiyi getir ayşeyi yalanmış😆