Kızlar 38+4 haftalığım. Dün geceden beri bebeğim.hic hareket etmedi sanki. Saga sola yatıyorum hareketi yok. Sabah bi uyandım hurma yeyim deyim hareket etmedi snrs uyumuşum 10 gibi yedim gene hareket etmedi. Belki açım bu yüzden dedm kahvaltimi ettim yine hareket etmedi. Sadece birz oncr 2kere etti harket. Yeri daralıyor desem dün kıpır kıpırdi. Birde 2gundur çok midem bulanıyor normalmi hastaneye gitsemmi kızlar 😔