Ryry Buseeeeeeeee bende de ilk böyle başlamıştı ben doktora direk gittim serumlar fitiller iğnelerle düzeliyor böyle şeyleri lütfen bekletmeyin
kkubra25 Buseeeeeeeee bende 6 haftalıkken bel ağrısı ve kahverengi lekelenme yaşamıştım. Doktora gittim önemli birşey olmadığını yerleşme kanaması dedi kırmızıya dönmediği sürece telaş etmeyin dedi. Tabi siz yine de doktorunuza yazıp muayene olun. Herkesin bedeni hamileliği farklı
ipekveatlas lekelenmelerin hic biri normal değil, daha cok yeni hamileliğin yerlesme vs olabilir ama doktora görünmelisin mutlaka