Merhaba gebeligimin 34. Haftasinda gebelik kolestazi teshisi konuldu. Alt ast degerlerin safra asidim cok yuksekti. Bir hafta ursofalk kullandim degerler yari yariya dustu. Benim merak ettigim bu hastalikta ilac kullanimiyla degerler normale duserse normal dogum ihtimali oluyor mu bazi yerlerde kanama riski falan yazmislar konuyla ilgili bilgisi olan var mi?