Esracim Kızlar selamlar. Ben Şanlıurfa da yaşıyorum. Dogumum özel hastanede olacak. İki hastaneye gittim özel. İlk gittiğim doktordan çok memnun kaldım ama doğuma kendisi girmiyormus. Acil durum olunca giriyormuş. İkinci hastanede ise ilk doğuma doktor giriyormuş. Esimde madem doktor giriyor ona gidelim dedi. Ama muayene günü sırada beklerken kapıda doğumhane de olan bir kadının yakını doktoru bekliyordu. Doktor ise muayeneye devam ediyordu 🙄 bir arkadaşım daha aynı doktora gidiyor . Doğum gece yada haftasonu olursa kendi girmiyormus nöbetçi kim varsa onu sokuyorlarmis. Bende kararsız kaldım. İlk hastanede ebeler ile mi doğum yapsam bilemedim. Teyzeme sordum normal doğumda ebeler hep müdahale ediyor doktordan çok dedi. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😔
tugbaninmucizesi Esracim acilman bebek cikacak kadar oluncaya kadar ebe yaninda oluyor acilman tam oldugu zaman doktor geliyor canim ablamin eltisi ebe bizzat sordum böyle söyledi 😊
tugbaninmucizesi Deniz2961 hayir tabiki boyle bisey yok ablAmin eltisi ebe bizzat sordum sancini cekene kadar ebeler yaninda oluyor acilman tam oldugu zaman doktor geliyor dedi 😊
Deniz2961 tugbaninmucizesi bnde ablamın iki doguma girdim ilki normaldi doktoru sadce basında bekledi ebe mudahle etti dgrı sezeryan direk dikte ilgilendı degısıyor o zmn
Birglbiray Valla özelde nasıldır bilmiyorum ama genelde doktorlar girmiyor acil bir şry olmadıkça ebeler yaptırıyor doğumu
sedo112 Bu işin asıl baş rolünde ebeler var valla devlete gidiyorum bende devletteki ebeler özeldeki ebelerden daha tecrübeliler çünkü bide özele gidiyosun okadar ama doktor son dk geliyor tuhaf ama sezeryanda tabikide doktor önemli