Taniyanlar beni bilir bir post daha acmistim simdi butun derdimi anlatmak istiyorum ve size birseyler sormak istiyorum.
Ben hamile kaldim ilk beta 49,21 bir gun sonra 55,80 iki gun sonra 128,88 oldu basta kimyasal dediler dun 128 gorunce iyiye gidiyor olabilir bazen boyle seyler dediler bana bunu yorumlayabilirmisiniz?
Progestan ve folik asit kullaniyorum.
Bugun komple agda yaptirdim ama kendimi hic ama hic sikmadim hissetmedim bile acimadi birsey olmamistir degil mi lutfen beni biraz aydinlatin?
Birde kilolu hamile kaldim bilmiyorum ne yapacagimi..
Benim bu durumlarimi nolur yorumlayin.
Hayirli cumalar…♡