55alp34 Yesimtzn bende yerimi alayım şurda ilk doğumum da sıradan normal korse kullandım göbeğim tam gitmemişti bu sefer başka almayı düşünüyorum genelde ovli korseyi öneriyolar ama bakalım kimler kullanmış kimler memnun🤔
Yesimtzn 55alp34 bende ilk dogumumda kullanamadım korse cirtliydi çok rahatsız ediyordu smdi nasıl birşey aliym blmyorm