Merhaba 10 gün önce doğum yaptım 36+3 haftalıkken doğdu bebeğim sarılık oldu dün sabah hastaneye yatırdılar bilirubin değeri 22.5 çıktı cok fazla dediler hemen hastaneye yatırdılar. Doktor bana seninle bebek arasında kan uyuşmazlığı var o yüzden sarılığı yüksek çıkıyor dedi. Az önce bebeği görmeye gittim kan vereceklerini söylediler ben cok ağlıyordum anlattılar tam kendimde değildim eve geldim şimdi aklım hep bebeğimde bu durumla karşılaşan var mı biraz bilgi verir misiniz 😢