lunaaa Canım planlı gebelikti 2. Bebeğim bu arada benim aşıdan falan 3 ay sonra gebe kaldım.. Eşim psikolojimi bozuyordu artık niye olmuyor neden olmuyor diye. Kafaya takmayalım dedim, inan bu çok önemli akışına bırak yumurtlama gününü takip et. İlk gebelik mi olacak sizin inşallah 😍