Arkadaşlar salı günü sezeryanım var ben spinal istedim ama beni korkuttular yok etkisi geçince tekrar tekrar belden iğne yapıyorlar yok jalıcı bel ağrısı oluyor falan ama genelde de uyandıktqn sonra çok ağrı oluyormuş ve bebeğe anestezi geçme ihtimali varmış siz nasıl oldunuz ya da nasıl olmayı düşünüyorsunuz ?