defnelobe hanımlar 37+3 haftalık gebeyim. Gebelikte koroma geçirip aşısız olup bana tavsiye verebilecek yokmu? 🥺🙏
Mevludedamgaci defnelobe ben şuan pozitifim 30+1 haftaligim ve aşısızim. Çok şükür hafif geçiyor bol su içip bol meyve yiyorum biraz halsizligim var ilk gün çok fazla vücut agrım oldu bugün 3. Gün burun tıkanıklığım var. Bol bol sıvı tüketmeye çalış allahın izniyle bisey olmaz
Husneeeeee defnelobe 5 aylık hamileyken korona ya yakalandım asisizdim çok şükür ağır atlatmadim sadcee öksürük çok kötü yaptı bol bol sıvı tüketin Allah’ın izni ile kolay atlatirsiniz şuan 39+1 deyim aşımı olmadım
ipekveatlas ben geçirdim 2 kere hemde ama aşılıydım o yüzden bişey diyemicem bol limon,meyve,zencefil tükettim ve bol su