Mimozaaa eğer ihtiyaç varsa tabiki çalışılmalı. Ama eşin çalışması yeterliyse bebeği bırakıp keyfiyen çalışmak olumsuz bir durum bence.
Ben de ilk doğumum olana kadar çalışıyordum. Hatta doğumdan sonra da bebeğimi 6-7 ay kadar büyütüp sonra tekrar işime dönmeyi planlıyordum ama baktım ki bırakamayacağım işten ayrıldım, ihtiyacımız yoktu çünkü. İşimi çok özlüyorum ama bebeğimin bu zamanlarının bi daha geri gelmeyeceğini düşünerek yine olsa yine çalışmazdım diyorum. Bakalım şimdi ikinciye hamileyim. İki yavrumu biraz büyütüp küçüğü en az 3 yaşına gelene kadar büyütüp sonra tekrar işe başlamayı düşünüyorum. Hayat planım bu yönde. Allah neyi nasip eder bilemiyorum