Arkadaşlar 40+0 aşırı hassas içerikli nepnegatif sezeryan doğum oldum ayrıntıya girmiyorum yaşıyorum ona şükür. Neyse 3 gün önce 17 ocak akşam doğum yaptım süt müt yok hamilelikte falan hiç Sütyenin ıslanmadı mı diye sordular yok ıslanmadı. zaten ilk gün ben ölüyorum diye moda girdiğim için emzirmeye çalışamadım yani gözüm görmedi bile mama verdiler mamayı kabul etmez meme isterdi biberon reddeden inatla meme isteyen Bi bebekti. Şimdi tam tersi oldu Eve geldik biberon alıştı. süt de hala yok damla damla kaşıkla alıyorum sağma ya çalıştım elektrikli yada Manuel hepsini denedim elimle de masaj sıcak havlu falan deniyorum ama artmıyor bazen damla damla geliyor oda minicik damlalar sol göğsüm daha çok damlıyor sağ taraf çok sert damarlar mı açılmadı süt mü yok anlamıyorum bugün de uyandım kalktım bir iki gezindim sütler gelmiş tişörtüm ıslanmış ama sağ yine daha çok emziriyim diyorum çocuk ağzına alıyo çekiyo çekiyo Bi kaç saniye sonra memeyi atıp öcü görmüş gibi kudura kudura ağlıyo psikolojim alt üst. Sağıyim diyorum gelmiyo kaşıklaa yine uğraştım sıfır bişry çıkmadı kaşığı bıraktım yine tişört ıslandı sonra kaşıkla aldım açıp. Sonra yine gitti örtmedim bekledim kendi damlıyor göbeğime napsam olmuyor ya sağ göğsü çocuk emerek açar zorla diyolar çocuğın tavrı öcü görmüş gibi çıldırır gibi ağlaması bitirdi beni mama veriyoruz kaşıkla işte. Biberon unuttu artık ama meme de yok hala napcam bennn