Sehhy 36+4deyim. Tekmeler eskisi gibi sert değil. Hareket var ama tekme olarak degil sadece ayagıyla itme ve yer değiştirme gibi. Sizde de böyle mi ?
Ccyln Sehhy ben de 36+6 dayım bebek büyüdüğü için eskisi kadar rahat hareket edemiyor önceden dönmeleri tekmeleri çok güçlüydü ama artık sığmıyorlar yerlerine 😀
Caglarass Sehhy 37+5 ve 2 haftadır falan böyle. Bazen hareket ettiğini anlayabilmek için elim karnımda geziyorum. Minik minik kıpırdamalar oluyo sadece 😅
belguzar_123 Sehhy Biz 38 olduk kızımla artık öyle pat diye tekmeleri yok sadece ayağını poposunu felan diretiyor o bile çok canımı yakıyor ama olsun ❤️