Fidan_14 Kızlar daha yeni hamileyim Adet sancısı gibi sancılarım başladı Böyle çox Diyil amma ara ara sancı geliyor En çokta belim ağrıyor Başına gelen varsa yazsın lutfen😘
Deletedmom73711 Fidan_14 Normal, bende yeni hamileyim arada bir sancı olup geçiyor. Çok şiddetli ve kanama olmadığı sürece sorun yok. Vücut hamileliğe hazırlanıyor ve bebek yerleşiyor bu yüzden oluyor.❤️
Fidan_14 Deletedmom73711 yok ya bebek diyildir qazda diyil amma 5haftalık bebek haraket etmezki🤣🤣🤣🤣🤣Belkide tekmeliyor ayakları buyudu😂😂😂😂😂😂😂