Kızlar 35 haftalık hamileyim. 2 saat sonra randevum var ve bebeğim 3 kontroldür yüzünü göstermiyor ve yüzünü göremeden gelince çok üzülüyorum. Tatlı yiyip gidiyorum sıpa kontrole gelince duruyor . Başka yöntem var mı bildiğiniz ❤️ Valla bu sefer elim boş dönmek istemiyorum yaa 😔