Meltem423 Merhaba 15. Haftamdayim kan degerlerim düşük oldugu icin doktorum baslatti yan etklierini yasayan var mi
Mayacm Meltem423 ilk baslarda bende bunu kullanmıştım bıkac gün zor ıctım hem cok buyuk hemde mıdemı cok bulandırmıstı doktorumla konusup degıstırmıstım ılacımı
Gulsurmeli Meltem423 Sadece dışkı renginiz koyulaşır ve kabızlık yapabilir. Kabızlık için kayısı, zeytinyağı tükebilirsiniz. Mide bulantısı içinde gece yatmadan 1 saat önce ilacı alabilirsiniz eczacı öyle tavsiye etmişti bana ya da değiştirebilirsiniz 🌸
litfenama Meltem423 ilk iki gün falan fenalık geçirdim. Hayatımda hiçbir ilacın yan etkisini yaşamış değildim. Ateş bastı, halsizleştim, terleme bastı, uyku muyku derken sonra 4. gün falan normal gelmeye başladı. Israrla devam edince geçiyor yan etkileri.
Elif_alya Eczacım yatarken iç demisti ve aç karınla iç demisti henüz bı yan etki yaşamadım 1 aydan fazladır kullanıyorum
dilanayyildiz Ben sabah aç karnına içiyorum normalde aç karnına içebilirsen daha iyidir demişti eczane ve bende hiç bir yan etki yapmadı
Eslem_1 Meltem423 sabah aç karnına içiyorum 45-50 dakika sonrada kahvaltımı yapıyorum sizde yan etki mi yaptı ben de yapmadı ama biraz büyük olduğu için ilk etapta içerken biraz zorlayabilir istemsiz içilebiliyor bol suyla içiyorum🌸
guzelbebegimmmmm Meltem423 yan etkisini çok yaşadım. Uyku hali mide bulantısı mide yanması. Doktoruma söyledim. Ferplexfol şurupla değiştirdi
irem-Dora Meltem423 ben kullanıyorum, tek yan etkisi diski renginde siyahlasma oldu. Yemekten bir saat önce içiyorum ki demir kanıma karismadan besindeki değerler demiri azaltmasın