Rabis277 canım merhaba ben 36.haftam itibariyle devlete geçtim Lütfi kırdar. Hastane hakkında güzel şeyler yazıyorlar. Önder sakin doktorum pazartesi zorunlu sezeryan için gün verecek. Herkes doktordan çok memnun. İnternetten araştırabilirsin. Hastane de güzel şehir hastanesi olduğu için yeni ve temiz.