TugbaDerin beni bağışlayın lütfen haddim değil ama biz hamileyiz,ve çok hassas bir süreçteyiz.Neden bazı kadın doğumcularda böyle bir zihniyet var anlamıyorum.Biz onlara 7/24 ulaşabilmeliyiz nerede olurlarsa olsunlar,devlet dairesi mantığı olmaz ki bu mesleğin sorumluluğu bambaşka:(( sizin yerine kendimi koyduğum için böyle bir yorum yaptım🙏🏻❤️🌹 Hemen iyileşin inşallah...
Tavsiyem patates haşlaması ve muz yiyin