Deva22 Tgcperi ben ilk haftalardan itibaren başladım kahvaltıda ekmeğime 5 ya da 6 damla damlatarak kullanıyorum
Tgcperi Deva22 suya damlatarakta kullanılırmı acaba ben 22. Haftadayım bu hafta kullanmaya başladım erzurumda oturuyoruz güneşte fazla görmüyoruz
Tgcperi Nessozz 1 damla az değil mi her 10 kiloya 1 damla diye okudum bir yerde dr soramadım ama eczanedekilerde 5 damla dedi
Deva22 Tgcperi Sudan emin değilim aslında ekmekten de emin değilim daha önce yanak içine fıs fıs olarak almıştım onu direk sıkıyordum daha iyiydi
Barisinannesi Tgcperi su olmaz iceriginde yag oldugu icin yapışır bardak kenarina tam verimli olmaz ekmek kasik ya da direk agzinizr bencr daha uygun
Nessozz Tgcperi bana doktorum o şekilde söylediği için öyle yapıyorum. Şubat ortasında görüşücem bi daha o zaman yine sorarım.