Cagla0707 Merhaba kızlar ben hamileliğin başından beri hep sıkıntılı süreçler geçiriyorum sağlığımla ilgili,35 haftamda kontrolde sancılar çıkınca 4 gün yatırdılar hastanede ciğer geliştirici ve adalat ilaç verdiler hala adalatı kullanıyorum 2 doz.Yarın kontrolüm var büyük ihtimal yine bırakmayacak zaten zorunlu sezeryan olacağım 36 artıda doğum olacak gibi belim aşırı agrıyor karnım yere çekiyor beni oturamıyorım ayakta duramıyorum sanki bebek çıkacak gibi 😢😢😢 bu haftalarda doğum yapan ve sağlıklı doğuran var mı pramitüre sayılıyor ya insan korkuyor 😢😢 ilk gebelik çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye tecrübeli anneler yardımcı olun 😢😢
KubraKocakaplan Cagla0707 Hiç korkma Allahın izniyle hiç bir şey olmaz benim ilk kızım 35+5 te sezaryen ile doğdu boynuna 3 kez kordon dolanmıştı çok şükür hiç bir problem olmadı kucaklaşıp evimize geldik inşallah sizinde böyle olur
muallimehanimmom5 Cagla0707 36+4 de doğum yaptım Zayıf olması dışında çok şükür bir sıkıntımız olmadı 2690 gr doğdu korkmayın bu haftalarda çoğunlukla küveze girmesine bile gerek kalmıyor stres yapmayın sakince bekletin 🤗sağlıklı doğumunuz olur insallah 😇
Bbtaan Cagla0707 merhaba benimde tam 37 de doğdu kızım 2600 dü gayette sağlıklı korkmayın bişey olmaz inş
bykarakan bende tam 36+1 de doğum yaptım canım 33+4 de plesanta yaşlanması olduğunu öğrendik 4 doz ciğer geliştirici vurdurdum bu zamana kadar hiç sorun yoktu. Beslenme yavaş yavaş durunca 36+1 de sezeryana alındım kontrolden sonra hareketler de zayıftı şükür ki kızım sağlıklı doğdu küveze girmedi aptamilin prmatüre bebekler için maması vardı onu kullandık kırkımıza kadar
Cagla0707 bykarakan allah bağışlasın size maşallah kuzuma ❤️ İnşallah bende sorunsuz doğururum belimde bugün hiç geçmeyen bir agrı var 😢
bykarakan Cagla0707 inşallah 🙏 dedim ya bşr anda sorun çıktı bende hiç ağrım sızım yoktu doktor valizinle gel muayene eder karar veririz dedi öyle de oldu. Bu arada kaç kg bebeğiniz kızım 2.5 kg doğdu ama 2.2 e düştü
Cagla0707 bykarakan 2,5 kg benimde bi kaç gündür güzel besleniyorum inşallah biraz daha almıştır şekerim de var herşey yiyemiyorum.bizde yarın valizle gitcez
Cagla0707 KubraKocakaplan ayyy inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️ Rabbim miniğinizi size bağışlasın inşallah doktor 35 doğarsa küveze alırız demişti ondan da panik oldım galiba
Cagla0707 muallimehanimmom5 küçük doğan bebekler daha hızlı büyüyor deniyor.Saglıkları iyi olsunda sütümüzde gelirse hemen kilo alır Allah’ın izniyle ❤️❤️❤️ Doktor küveze girebilir dedi 35 haftamda 2500 kiloydu
Brokoli ben bu forumda 26 haftalik premature dogurup, savasi kazanan gordum kendinizi korkutmayin, 36 hafta gayet iyi 🌿
Cagla0707 Brokoli ahhh kıyamam allahım tüm erken doğum riski olanlara yardım etsin annelik galiba aşırı bir endişe içersinde oluyor insan
KubraKocakaplan Cagla0707 bence haftayla alakalı değil benim bebeğim 2850 doğmuştu gelişimini tamamlamış küveze gerek yok dediler 2500 üstü çok nadir giriyor
muallimehanimmom5 Cagla0707 gerçekten öyle ilk 1 hafta kilo kaybediyor ona rağmen çok şükür çabuk kilo aldı benim sütümde 5 gün sonra geldi o ara mama vermiştik sonra anne sütü verdik doğmadan küveze girip giremeyeceği belli olmaz ama yüksek ihtimal küveze girmez sizinde insallah
Cagla0707 Bbtaan allah size bağışlasın yavrunuzu 🙏🏻🙏🏻😍 teşekkür ederim böyle cevaplar geldikçe rahatlıyorum 🙏🏻