EdizEliz Kızlar bugün adetimin 3. Günüydü tüp bebek merkezinde hoca muayene etti. Perşembe işin rahim filmi çekilecek. Tedirginim biraz ağrı acı oluyor mu🙄 rahim filmi sonrası bir de gebe kalanlar falan oluyormuş var mı yaşayan
Mehtapca06 EdizEliz herkes için aynı değil benim deli gibi agrimisti ama bende sonraki kadın sadece biraz yandı dedi yanınızda ped götürün ve ben iyimi film cektirmisim bir kere insan sorun çıkmayınca motive oluyor o bile hamile kalmayı kolaylaştırıyor
2022bebeki EdizEliz Hamile kalmadim ama tüpleri açık olanlarin cok hafif geciyor. ben hiç anlamadim bile bittiğini kısa süreli bir baskı oluyor. Regl sancısı bile daha şiddetliydi. Tedirgin olduğuma uykularimin kaçtığına değmedi 🙈
Mehtapca06 EdizEliz evet çekim sırasında ve sonrasında olabiliyor sonuçta içeri verilen sıvı ilerliyor ve geri çıkıyor bu süreçte bir tahriş oluyor çekimden iki ay sonra hamile kaldım ama en azından biliyorum ki rahim şekli veya tüplerin kapalı olması değilmiş beklediğim zamanda ki neden
EdizEliz 2022bebeki anladım cnm kanama oldu mu peki. Bakalım umarım benimde rahat geçer ve gebelik yakındır inşalalh diyelim hayırlısıyla
2022bebeki EdizEliz Kahverengi lekelenme gibi oldu ama yaninda muhakkak günlük ped ya da regl dönemi pedlerinden bir de yedek çamaşır götür ne olur ne olmaz. Herkeste farkli seyredebiliyor. İnşallah gönlündeki gibi olur her sey :)
EdizEliz babynil canım inan hiç bilmiyorum adını desem🤭 yani gazinin tüp bebek kısmında hangi hoca oluyor. İki sene önce kızıma gebeliğimde onur hoca vardı. Şuan başka bi erkek hoca var yanında birkaç asistan vardı. Bu gittiğimde öğrenirim adını
babynil @EdizEliz ismail Guler var 🙈 cok iyi bir hoca benim asilamami da o yapti tutma orani cok yuksek genelde
EdizEliz babynil anladım canım. Nasip bakalım benim iki sene önce ilaç çatlatma iğnesi ve ilişki ile ilk ay tutmuştu. Bakalım heyecanla bekliyorum yine tedavi için😊💗