Hazeltt bılmıyorum da bende son 3 4 gündür öyleyim yıyınce kısasın gelıyor veya bı zeytın atsam karnım şişiyor doyuyorum hemen acıkıyorum sonra aynı döngü devam akşam yemeegıne kadar sadece canım tatlı sakız ıstıyor onu çiğniyorum akşama kadar degıstıre degıstıre 3 gün sonra regl günüm olurda pozitif çıkarsa sana dıcem belırtı dıye 😅