Kubranunoglu benim hamileliğim boyunca çok akıntım oldu antibiyotik kullandım geçmedi bazen yeşil geliyodu hatta ama doğumdan sonra hiç olmadı çok şükür ama erken doğum yaptım bebeğim yogun bakımda kaldı 5 gün bendeki enfeksiyondan kaynaklı olabilir dedi doktorlar