Bkrts_irem6513 Arkadaşlar merhaba 7 haftalık hamileyim bugün kalp atışını duymaya gittim kesenin içinde benek göründü ama kalp atışını duyamadık 10 gün sonraya yine randevu verdi Aramızda bu durumu yaşayan var mı
16Gizem16 Benim ters rahim olduğu için karından ultrasonla hem zor görünüyor hemde kalp atışı duyulmadı 7+2 de hep vajinal ultrasonla bakıldı duyuldu bu tarz bişey olabilir sizinde endişelenmeyin
Bkrts_irem6513 16Gizem16 benim kese 7 haftalık görünüyor ama içşnde ki bebek daha 5+4 günlük dedi bu yüzden olabilir mi
16Gizem16 Bkrts_irem6513 zaten önce kese olusuyo benim bildiğim geç döllenme olmuştur normal yani korkulcak bişey yok ilerleyen haftada çok rahat duyulur stres yapmayın iyi düşünün iyi olsun inşallah