edasteff canım yaklaşık 1,5 saat önce yayladaydık lavaboya gittim afedersiniz ama peçete ile kurulanırken çok az kan oldu tekrar diğer peçete ile kuruladım tekrar kan lekesi ama çok yoğun değildi. Hemen dr u aradım nişan olabilir dedi yada açılma vardır dedi. Yaylada kalmayın gelin dedi. Hemen döndük Adanaya şuan evdeyim ama hafif yalancı sancı gibi sancım var. Sizce doğum yakınmı ? Bu arada 38.5 iz 🙏