Valla ben de bi güldüm bi ağladım sayenizde 😂😂 yaşadım resmen sizinle o anı 🤗 Allah hepimize böyle doğum nasip etsin inşallah. Ben de normal doğum istiyorum o yüzden sadece böyle pozitif normal doğum hikayelerini okuyorum 🥰🥰 hayırlısı olsun hakkımızda🙏🏻 Sizin de gözünüz aydın olsun. Sağlıkla büyüsün kızınız 🙏🏻🙏🏻