Merhaba arkadaşlar ben regl bitiminden beri test ile takip ediyordum ve 12. Gün yumurtlama gördüm daha sonrasında silikleşmeye başladı ve şuan reglime 4 gün var. 2 gün önce Bir kaç tane erken gebelik testi silik çıkmıştı fakat kanda negatif çıktı . Bugün elimde kalan ovulasyon testine yapayım dedim resimdeki gibi çok silik olmayan net ikinci çizgi belirdi yine. Bu neden oluyor bilgisi olan var mı https://resimyukle.io/r/53P8VKnBZw