Sbldrdu phılıps avent emzik ve cam biberonunu aldım . Biberon ucu çok güzel anne memesine çok yakın meme reddi de yapmadı fakat bizim bebeğimizde çok gaz yaptı. Lansinoh plastik olandan aldım onun da biberon ucu çok büyük ama gaz ı biraz olsun azalttı hava yutturmuyor. Şuan ikisini de kullanıyorum ama keşke antikolik bineronlardan alsaymışım diyorum şimdi zaten Yenidoğanlar genelde çok gazlı oluyor . Avent emzikten de çok memnunum bebeğim tuttu . Meme reddi de yapmadı