Mirach Kızlar daha önceden düşüğüm var :( şimdi 10+5 günlüğüz yarın kontrolüm var. Mide bulantılarım falan azaldı, belimde inanılmaz bir ağrı var. Kanamam falan yok ama çok korkuyorum bebeğime bişey mi oldu diye :(
FKHA Mirach 10. Haftadan sonra bulantılar hafiflemeye başlarmış zaten bende 10+1 im benim de hafifledi eskiye nazaran benim de ilk gebeliğim düşük korkmayın bişey olmaz Allah’ın izniyle 😊
ressamistanne Mirach hamileliğin tüm trimesterlerinde bel ağrısı çok olağan eğer çok şiddetli değilse ve yanına bişey eşlik etmiyorsa. Benim 7. Haftada tüm belirtiler bitmişti
Mirach Sabahatbartu ya ne biliyim, mide bulantılarım azaldı belimde ağrımaya falan başlayınca bebeğime bişey oldu diye korktum
Mirach FKHA çok teşekkür ederim, işte önceden düşük olunca malesef kötü şeyleri ne kadar düşünmemeye çalışsamda hep bi evham oluyor içimde, sağlıkla kucağımza alırız 🙏 inşallah
Mirach ressamistanne ay ne şanslısınız. Çok teşekkür ederim. Benim anca bitiyor bulantılarım işte şimdi de bel ağrısı çıkınca erken mi acaba bi sorun mu var diye endişelendim. Çok teşekkür ederim